Oh jongens, zomergeuren…ik ben er werkelijk verslaafd aan. De één lijkt nog lekkerder te ruiken dan de ander en telkens denk ik dat ik een nieuwe favoriet gevonden heb. Totdat er weer een nieuwe binnenkomt! Nieuw is de Coach Dreams Sunset eau de parfum, een geweldige zomergeur die eigenlijk iedereen zou moeten hebben! Ik review hem vandaag uitgebreid, lees je mee?
Coach Dreams Sunset
Het nieuwe Coach Dreams Sunset eau de parfum staat symbool voor een zomer vol dromen. Hoe een geur toch altijd dit zo treffend kan maken vind ik heel bijzonder, want ook hierbij is dat goed gelukt. Deze nieuwe geur is een variant op de reeds bestaande Dreams geur. Hij is geïnspireerd door de vrijheid van een road trip door Amerika met prachtige sunsets.
Het ontwerp
De flacon is wat ontwerp betreft hetzelfde dan zijn voorganger. Het doet wat denken aan een ouderwetse apothekersfles met een roze oranje ombrelook zoals de zonsondergang en heeft een gouden spraycap. Heel mooi, want deze is in de vorm van een Coach roos. De huls heeft een leren ring die de rijke geschiedenis in ledervakmanschap van het merk symboliseert. Met in het goud het iconische paard en wagen, geeft de roze glitterverpakking de magie van dromen weer. Ik vind het fantastisch!
De geur
Dan de geur, want daar draait het natuurlijk om. Het is een combinatie van een oriëntaals en bloemige geur die opent met perensorbet en bergamot. In het hart zit jasmijn en magnolia en in de basis tonkaboon en vanille. Ik hou persoonlijk echt heel erg van warme en sexy zomergeuren en dit is er zo één. Hij straalt zomer uit en doordat het een eau de parfum is blijft het heel lang geuren. Je hebt er dus lekker lang plezier van.
De nieuwe Coach Dreams Sunset eau de parfum komt in drie inhoudsmaten en is verkrijgbaar vanaf september. Een flacon van 40 ml. kost €39,-, 60 ml. kost €70,- en 90 ml. €90,-. Aanvullend is er nog een bodylotion verkrijgbaar, om de hele dag dat heerlijke zomerse gevoel te houden. Je koopt deze nieuwe Coach geur bij jouw favoriete luxe parfumerie.
– Dit artikel bevat producten die mogelijk zijn gemaakt door een merk/bedrijf –
written by