Onlangs kreeg ik een nieuwe geur voor de man thuis: Burberry Hero. Deze parfum is nog vrij nieuw, want hij is in 2022 gelanceerd. Nooit geweten, maar wel leuk natuurlijk. De geuren van Burberry zijn altijd lekker en dus was ik ook heel benieuwd naar deze. De geur is vernoemd naar de speciale mannen in ons leven. De man die omarmt wie hij is, een man op een reis van zelf-ontdekking. Heel eigentijds natuurlijk. Of de geur ook zo is?
Burberry Hero

Burberry Hero is dus vrij nieuw, maar de flacon ziet er best gedateerd uit. Niet heel erg overigens, want het gaat natuurlijk om de geur zelf. Burberry staat bekend om zijn klassieke ontwerpen en dat zie je ook terug in de flacon. De vorm is anders dan vierkant, maar ik denk dat het de kleur is die het wat ouder doet lijken. De flacon heeft namelijk een diep eiken kleur met goud in de details. Als je het mij vraagt is het wel een hele mooie combi. Het ziet er overigens wel mooi chic uit, dat dan weer wel 😉
De geurnoten

De geurnoten van deze Burberry Hero bevat dennennaalden in de top. Dit zorgt voor een ietwat winters tafereel, maar het is ook weer niet heel erg overheersend. Voor een mannengeur vind ik dit heel mysterieus en fijn. De hartnoten bestaan uit benzoë, iets dat we vaker binnen de mannengeuren tegenkomen. De basisnoten bestaan uit een trio van cederhout, waardoor het die houtachtige geur krijgt.
Mijn mening

Ik weet niet zo goed waarom, maar als het om mannengeuren gaat vind ik veel lekker. Veel meer dan wanneer het om vrouwengeuren gaat. Ik ben dan heel specifiek en dat is natuurlijk ook prima. Deze Burberry Hero vind ik heel lekker en de man gelukkig ook. De geur is mannelijk, warm en tevens ook sensueel. Voor de hedendaagse man is het perfect. De geur kan goed overdag gedragen worden naar bijvoorbeeld het werk, maar doet het ook goed tijdens een avondje uit. Burberry Hero is verkrijgbaar in verschillende inhoudsmaten en kost bijvoorbeeld €86,99 voor €50 ml. Je kunt hem shoppen bij o.a. Douglas en online bestellen op Douglas.nl.
– Dit artikel bevat producten die mogelijk zijn gemaakt door een merk/bedrijf –

written by